مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

اولنگ برفی

سلام 

امروز به اتفاق خانواده و خاله جون و خونواده رفتیم اولنگ برف بازی ،خیلی حال داد جاتون خالی بود یه سری عکس و فیلم گرفتیم که واستون گذاشتم ولی یادم نبود که واسه وبلاگ بگیرم وقتی اومدیم خونه یهو یادم از وبلاگ اومد که گفتم ایکاش عکس و فیلم بیشتری میگرفتم تا شمایی که وبلاگم رو دنبال میکنید بیشتر با طبیعت زیبای این منطقه آشنا بشید.

ولی ایدوستانی که میخونید تشریف بیارید تا ببرمتون از نزدیک نشونتون بدم 

یه دنیایی داره واسه خودش ،زیبا ،دلنشین، بکرو جایی که واقعا قماتو از یاد میبری البته طبیعت خدا که الهی قربونش برم خصلتش همینه 

بذارید از امروز بگم که اولش دست بچه ها رو گرفتیم و خودمون رفتی ،وقتی داشتیم برمیگشتیم خاله جون که مارو در مسیر دیده بود و اونا هم تازه داشتن میرفتن بالا و چون تنها بودن به ما زنگ زدن که با هم بریم ،منم که بیکار ،دوباره دور زدم و گازشو بگیر جاتون خیلی خالی بود حالی کردیما.

حالا فیلمشو ببینین حالشو ببرین

نظرات 5 + ارسال نظر
عادل دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 13:46

مجیدکوفتت بشه،عجب جاییه معلومه که تابستوناش هنوزباحالتره،،،،،،،ای مجیدمارکوپلو،که رفتی اولنگ کلاس میزاری کیلوکیلو/میکنی عشق وصفااندازه چندتا سیلو،کوفتت بشه ای خدا،که دل ماروشکستی اندازه چندهزارتاکلوخ

ینی اون کوفت گفتنات تو لوزالمعدم آدم یه رفیق مثل تو داشته باشه دیگه احتیاج به دشمن نداره
حالا خوبه منم که دوست دارم بیام خلیج فارس هی بگم ایشالا کوفتت بشه؟

کله کدو دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 07:22

سلام مجید شناختی؟
‌میگم تو هم از این هنر ها داشتی ما خبر نداشتیم
دمت گرم یاد خاطرات پارسال انداختیم
به خونواده سلام برسون و مواظب خودت باش
راستی الان من تو تالارم

سلام کله خودتی واقعا
توکه الان تالاری آدرسمو چطور پیدا کردی قافلگیر شدم
بهم بزنگ همون شماره قبلی منتظرم

مگهان دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 02:09

شما فارس زبان نیستید، نه؟ :)

ممنونم بابت فیلم

ما فارس زبانیم
اون آهنگم بخاطر این بود که من ماشین رو تمیز کرده بودم ولی یادم رفته بود سی دی هاشو بذارم فقط همین یدونه مونده بود که مجبوری گوش میکردیم

شب پره دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 00:01

باحال بود
خوش به حالتون همچین جا هایی دارین
ولی اشکال نداره تو خوش باشی انگار ما هستیم عزیزم

مرسی عزیزم
منم آرزو دارم بیام کویر نوردی ولی هنوز قسمت نشده
بیا یک کاری کنیم تو وب همه تبادل لینک میکنن ما تبادل طبیعت ممنونم
خوشی ما خوشی دوستان خخ

سامی یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 23:50

خیلی باحال بود ولی کوتاه بود چرا؟
منم مخام

مخلثیم داش
گفتم اثلا یادم نبود واسه وبلاگم فیلم بکیرم اومدم خونه یهو یادم افتاد
ولی خوب همین یه تیکه رو خانمم گرفته بود گذاشتمواسه عید بیا طرف ما ببرمت حال کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد