مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

بچه ها شرمنده

       دوستای گلم سلام دیروز یه چند نفری کامنت گذاشتن که :

آقا مجید خوب بودااا ولی در بعضی از موارد غلط املایی داشتی ، که اتفاقا خیلی هم روی این موارد تاکید دارم که خدایی نکرده پیش نیاد ولی خوب چه کنم که امروزا بخاطر اینکه سرم کمی تا قسمتی شلوغ هستش و به قول معروف یه دستم به کامپیوتره و یه دستم به پیچیدن ساندویچ و درست کردن پیتزا خوب طبیعیه یکمی بی حواسی هم بخوره تنگ این مطالب.

مثلا پست دیروزم که خاطره ای بود در مورد سفر به سوریه ،من نوشتن این داستان رو از صبح شروع کردم و حدودا آخرای شب بود که منتشر شد و در این مدت زمان دائما یا درحال نوشتن چند خط یا جمله بودم یا در حال درست کردن غذا برای مشتری.

بنابراین من از شما دوستان بخاطر این اتفاقات و مشکلات پوزش میخوام و میخوام الان هم چندی مطالب طنز رو انتخاب کردم برای عوض شدن حال و هوای وب  در پست بعدی ازشون استفاده کنم امیدوارم خوشتون بیاد.

اهان تا یادم نرفته بگم که واقعا خوشحال میشم اگه مشکلی در پستها یا نوشته ها هستش اطلاع بدین بازم متشکرم.!.

دوستون دارم خیلی زیاد فک کردن اصاً نمیخواد...

مجید پدیده




نظرات 2 + ارسال نظر
عادل یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:17

عادل تنهانوشتم ،تنوع بستته مجید،میگم من ازطرف خودم بخشیدمت،ولی بارآخرت باشه،حالابااین قیافه تفکرآمیز کجای عالم داری سیرمیکنی؟!حتما داری به کشف فرمول یه ساندویچ جدیدفکرمیکنی

دارم به این فکر میکنم چطور جفپا بیام تو سینت

عادل،ازدیارخلیج همیشه پارس یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:11

اسمو حال میکنی ،خواستم تنوعی ایجادکنم براتمیگم مجیدبرونهضت سوادآموزی،خخخخخ

اینم بد فکری نیست
الان شما تو کدام نهضت داری میری باهم بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد