مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

سال نو

سلام 

نمیدونم  چیه از هرکی سوال میکنی در مورد عید ،هیشکی دل خوشی نداره

بابا عیده درسته مشکلات داریم ولی میگذره

عید شما مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
صالحه دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 18:43 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

اتفاقا من عیــــــد خیلی دوست!!
شما سعی کنید از شخص مثبت اندیشی سوال کنید تا بگه چقدر عید خوبه!اگه بد بود که ملت اینهمه شادنبودن...
والااااااااااااا(الان فهمیدین من انسان مثبت اندیشیم یانه؟؟؟)
عید شمام مبارک سالتون قشنگ!

بله بنده خودمم مثبت اندیش هستم و تو پستم از زبان مخاطب گفته شده
و همچنین در پست آخر شما ،شما در شعرتون صحبت از کس بودن و تلخ بودن زدید ولی من در کامنت برای شما از تفاوتها گفتم
حالا دیدید مثبت اندیشم

تنها دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:25 http://tanha500.blogsky.com

سلام عید شما مبارک....انشائااله

متشکرم
و همچنین

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 01:50

نظرم نیومد؟؟؟

نگار یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 01:23

حداقل برای خودمن اگه ناراضی باشم ناشکریه
سال خوبی بودسلامتی بودامنیت بودآرامش بود
همیناکافیه
سال نوشماهم مبارک

آفرین واقعا در اصل باید شکر گذار بود که سلامت هستیم

منصوره یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 01:23

مردم سردن چون شادی های ساده رو فراموش کردن انسان ها در گیر مشکلات شده اند و شادی را فقط در تجملات زیاد می دانند نخور غم گذشته گذشته ها گذشته به فکر آینده باش

تجملات شده بخشی از زندگی مردم در صورتی که باطن چیز دیگه ای هستش باید در درون زیبایی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد