مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

سفر به پایتخت



نشستیم تو اتوبوس و منتظریم تا بچه ها همگی برسن تا حرکت کنیم فقط خدا کنه واسم مشکلی پیش نیاد چون تازه از دوره نقاهت دراومدم و الانم قراره ۵٠٠ کیلومتر رو روی صندلی بشینم 

تهران شلوغ پلوغ رو دوس دارم دفعه قبل حدود ٢ هفته تهران بودم و خیلی خوش گذشت ولی الان یه مسافرت یه روزست ، فشرده و کاری با سمیناری که در پیشه 

خدا کنه خوش بگذره!!!



عشق



روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید : چرا مرا دوست داری ؟ چرا عاشقم هستی ؟

 

پسر گفت : نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم

 

دختر گفت : وقتی نمی توانی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانی بگویی عاشقم هستی ؟!!!!

 

پسر گفت : واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم ثابت کنم که دوستت دارم

 

دختر گفت : اثبات؟!!!! نه من فقط دلیل عشقت را می خواهم . شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را برای او توضیح می دهد اما تو نمی توانی این کار را بکنی !!!!

 

پسر گفت : خوب ... من تو رو دوست دارم چون زیبا هستی

چون صدای تو گیراست

چون جذاب و دوست داشتنی هستی

چون باملاحظه و بافکر هستی

چون به من توجه و محبت می کنی

تو را به خاطر لبخندت دوست دارم

به خاطر تمامی حرکاتت دوست دارم

 

دختر از سخنان پسر بسیار خشنود شد

 

چند روز بعد دختر تصادف کرد و به کما رفت

 

پسر نامه ای را کنار تخت او گذاشت

 

نامه بدین شرح بود :

عزیز دلم !!!تو رو به خاطر صدای گیرایت دوست دارم ..... اکنون دیگر حرف نمی زنی پس نمی توانم دوستت داشته باشم

دوستت دارم چون به من توجه و محبت می کنی ...... چون اکنون قادر به محبت کردن به من نیستی نمی توانم دوستت داشته باشم

تو را به خاطر لبخندت و تمامی حرکاتت دوست دارم ..... آیا اکنون می توانی بخندی ؟ می توانی هیچ حرکتی بکنی ؟ ...... پس دوستت ندارم

اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد در زمان هایی مثل الان هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم

 

آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دار؟

نه

و من هنوز دوستت دارم . عاشقت هستم.


به سلامتی هر چی مرده


به سلامتی اون پسری که وقتی تو خیابون نگاهش 

به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین

و زیر لب میگه:اگه اخرشم باشی انگشت کوچیکه ی 

عشقم هم نیستی.

یکم بی ادب شیم مگه چیه

سلام :

امیدوارم حالتون خوب باشه و از زندگیتون لذت ببرین.

امروز یسری مطالب علمی رو داشتم میخوندم که خیلی جالب بود و دونستن اونا رو مفید دونستم بخاطر همین واستون آمادشون کردم ، باشد که برای شما هم مفید واقع شود.



آیا میدانستید اگر روده انسان پیچ در پیچ نبود باده معده در سر این پیچ ها سرعتش گرفته نمیشد چه اتفاقی می افتد؟

.

.

باد معده با سرعتی نزدیک به 160 کیلومتر در ثانیه خارج میشد یعنی در هنگام گوزیدن 76 متر به جلو پرتاب میشدید 

.

.

.

.

.

.

نخند مطلب علمیه






هر وعده قلیان سه روز از عمر ادم کم میکنه

هر لحظه ی شاد پنج روز به عمر انسان اضافه میکنه

.


.


در نتیجه قلیان را با شادی بکشید تا دو روز به عمرتان اضافه بشه







2 شب پبش دختر 3 ساله‌م تب کرده بود شیاف زدیم تبش بیاد پایین 

.

.


.

.

.

.

امروز من تب کردم یه اسمارتیز آورده میگه بابا بیا اینو بزنم به تونت خوب سی 





عـــــشق یعنی با موهای

زیر بغل آقاتون نخ دندون بکشی




کثااافتم خودتی....

عشقه میفهمییییییی؟؟؟؟عــــــــــشق

حالا بازم سر فرصت واستون از عشق میگم


  



روزی ایوب و لقمان خواستند

 دقایقی با اینترنت ایران مشغول باشند

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد از ده دقیقه ایوب صبرش را از دست داد 

لقمان هم ادبش را