مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

اولین روز

سلام به همه دوستای گلم 

امروز اولین روز کاری بود در سال 95 و کلی کار که باید انجام میدادم بخاطر همین نتونستم بیام و برای دوستای گلم که منتظر پست جدید از مجید پدیده بودن بذارم .

البته یه ایده یا پست خوبی در نظر داشتم ولی تمرکز نداشتم که اونو بتونم با کیفیتی که مد نظر خودم بود بذارم بنابر این تصمیم گرفتم به همین معذرت خواهی بسنده کنم .

انشا الله در روزهای آینده حتما جبران خواهم کرد.

ولی طبق قولی که به خودم داده بودم تونستم به نظراتی که دوستان زحمت کشیده بودن و برام فرستاده بودن جواب بدم و این خودم رو راضی کرد و چند نفری رو هم فقط به خوندن اکتفا کردم که انشا الله در روزهای آینده جواب کامنتاشونو میدم و ازشون معذرت میخوام که دیر شد.

و به چندی از وب های دوستان هم سری زدنم و به وسع نیاز کامنتایی براشون گذاشتم که بازم بعضیا رو بقولی بچه ها گفتنی چراغ خاموش رفتیم.

خوب این بود وب گردی امروز مجید پدیده باشد که در روزهای آینده با پستهای خوب و تازه البته اگه قابل بدونید پیش شما دوستای گلم بیام.

پس تا بعد پایدار باشید.....

نظرات 6 + ارسال نظر
منصوره چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 02:10

چه قدر تعریف کردی از دست پختت گشنه ام شد

بفرما در خدمتیم

هانیه سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 15:08

خوش به حالتون!

شوما م بفرما

هانیه سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 14:31

واقعا یه روز در میون فست فود میخورین؟
ضرر نداره؟ چاق نمیشین؟
مطمئنا دست پختتون خوبه که از کارتون راضی هستین و پیشرفت کردین.

من 7ساله فست دارم و هیچ ززری شامل حال من نشده چون سالی یه بار چک آپ میرم
وزنم روزی که شروع کردم 65 بوده الانهم 65 هستش

هانیه سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 12:30

عجب کار خوشمزه ای دارین!
ولی اینکه دائم با فست فود سر و کار دارین از علاقه و اشتهاتون به این غذاها کم نکرده؟؟

نه اصلا هنوزم یکروز درمیان یه وعده غذاییم فست فوده و هیچ وقت از خوردنش اذیت نشدم
آخه میدونی چرا ؟ چون دست پختم حرف نداره

Negar سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 00:35

به به
بااین که دارم میترکم ولی هوس فست فودکردم

نوش جونت
منم هروقت که سیرم ولی بعضی موقع هایه ساندویچ میزنم

کله کدو دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 21:18

سلام
امروز داشتم نگران میشدم فقط برو تو امارتو نگاه کن ببین چندبار امدم بت سر زدم
فقط منتظر بودم پست جدیدتو ببینم ولی خبری نبود بازم دمت قیض که به فکر ما بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد