مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

کلیپ

سلام

 همین طور که تا حالا از وبلاگ من دیدن کردین متوجه شدین که در این وبلاک از موضوع خاصی 

پیروی نکردم و همیشه سعی شده که از موضوعات متنوعی استفاده کنم تا همه 

بتونن از این وبلاگ و مطالبش استفاده کنن به همین خاطر امروز 

یکسری کلیپ آماده کردم تا ببینین و حالشو ببرین .

در ظمن خوشحال میشم اگه نکته نظری در

 مورد این وبلاگ دارید با من

 درمیان بذارین حتما با 

من در میان بذارین






                                                فقط دروازه بانی رو داشته باشین








سوتی خیلی فاحش و خنده دار مجری برنامه bbc







فیلم لحظات دیدنی و جذاب وحتی دردناک








یه کلیپ خنده دار ، سوتی باحال








پلیس یونان افغانها رو مجبور به کتک زدن همدیگه میکنن 

ببینین چقد بی شرفن







سوتی خفن در هنگام پخش برنامه زنده!!!



امیدوارم خوشتون اومده باشه



نظرات 2 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 21:22

ازاونجایی که خیلی خسیسم نگانکردم

ازاونجایی که خیلی خسیسم نگانکردم؟؟؟؟
چرا؟؟

biiitaaa یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 14:06 http://maloosak.69.mu

در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.خیلی خوشحال میشم عزیزم به منم سر بزنین
8986

میشه در مورد سایتتون بیشتر توضیح بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد