مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده



نای ِ نوشتن م نیست

ای خوبترین

نفس هایم

به شماره افتاده اند

زندگی را !

تشنه م

خیس شدن زیر بارش نگاهت را

و این روح لاغر و رنگ پریده

گرسنه ی آغوش بی لمس توست

بی تاب

بی حد

از دورترین تنهایی

تا آن کنج خلوت پیکرت

در دل شب های بی من !

توان ِ رفتنم نیست

ای زیباترین

پاهایم گره خورده

به دیروزهای آغشته به عطر نفس هایت

و دلم نمک گیر ِ قهقهه هایت

تکرار بی پایان صدایت را می خواهد!

مرا بخوان

به نام ِ روشنی

به آواز ِ همیشگی

" ماه ِ من " !

دلیل ماندنم نیست

ای عزیزترین

بی تو هیچ بهانه ای کفایت نمی کند

ادامه ی این راه پر از ابهام را

چگونه نای ِ نوشتن م باشد

وقتی تو دیگر نمی خوانی

نامم را

چشم هایم را

دلم را

و این واژگان ِ بی برگ را !

پاییز من

زمستان است

سراسر

حتی اگر

تو را زاییده باشد

از زهدان رنگ رنگ خویش

پاییز من

دیگر پادشاه فصل ها نیست

حتی اگر

باز برویند

خرمالوهای نارنجی بر تک درخت آنسوی دیوار

پاییز من

هیچ نیست

وقتی خود زمستانم

سرد و دل مرده

مرا بخوان

به نام عشق

مرا بخوان

چیزی به آخرین نفس هایم نمانده است

مرا بخوان

شاید دگر باره

زندگی نبض بزند

زیر پوست خشک روزگارم

شاید

...





نظرات 5 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 08:04

شما لطف دارید. فهمیدگی از خودتونه!
همچنین شما.

هانیه سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 01:29

خیلی خوبه که شما ارزش خودتون و عشق رو میدونین.
ولی خیلی از پسرا و حتی متأسفانه دخترا اصلا این چیزا براشون مهم نیست. انگار صرفا طبق قانون " تنوع بیشتر،تفریح بیشتر " اونم به هر قیمتی زندگی میکنن.
نیازی به عذرخواهی نیست. اصلا حرف بدی نزدین.

خوشحالم که دوست فهمیده ای مث شما دارم
همیشه خوب بمون و قدر ارزشهای والای خودتو بدون

هانیه سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 01:08

خب امیدوارم این تنوع طلبی کار دستتون نده

منظورتونو میفهمم ولی بدون اگه من ارزش خودمو ندونم ارزش عشقی رو که به پام ریخته شده رو خوب درک میکنم و نمیذارم بخاطر تنوع طلبیه یک دل از خود راضی یه عشق پاک به لجن کشیده بشه
ببخشید که اینطور گفتم فقط خواستم دوست مجازیت رو بهتر بشناسی

هانیه سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 00:45

تو همه چی تا این اندازه تنوع طلبین؟!!

تا اندازه ای که عرف اجازه بده
و اگر هم اجازه نده خودم رو متنوع میکنم

هانیه دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 23:35

تنوع موضوعات پستای شما خیلی جالبه. چنین وبلاگی تا حالا ندیده بودم.
و این تنوع موضوع احتمالا نشون دهنده تنوع ابعاد شخصیتی و فکری شماست. اعتراف میکنم تو نگاه اول اصلا به چهرتون نمیاد.

تنوع طلب ،به شدت از تنوع خوشم میاد .
واینکه من از پستهای متنوع در این وبلاگ استفاده میکنم بخاطر اینه که دوست ندارم وبلاکم رو یک سری افراد خاصی با موضوعات ی خاص دنبال کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد