مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

سفر کوچولو!!!!



مژده مژده

بلاخره من موفق شدم بعد از مدتها دست خونواده رو بگیرم و ببرمشون سفر .

اونم چه سفری 

بک مسافرت یک روزه تا حد فاصل ٢٠٠ کیلومتر.

منم نوبرم به خدا.

هالا کجا ....میگم...

ما پنشتا داداشیم که داداش دومیم نظامیه و در پدافند ملی خدمت میکنه.

محل خدمت یا پادگانشون هم در یک منطقه ایه بین استان خراسان شمالی و استان گلستان به نام شهر آباد و تقریبا کویریه.

وقتی که ازخونه حرکت کردیم در طول مسیر قسمتهایی که مربوط به استان سرسبز گلستان بود واقعا گلستان بود ولی وقتیکه وارد استان خراسان شدیم دیگه از سرسبزی خبری نبود ولی من  شخصا با آب و هوای خشک خراسان خیلی حال میکنم.

خیلی دوست داشتم برای این پست عکس  بذارم ولی اینجا انقدر  سرعت اینترنت زیاده که وقتی میخوام عکس  آپلود کنم عکسا با سرعت  از اون طرف پست رد میشن خخخخخ

بابا من پدرم دراومد تا همین چند خط رو نوشتم.

ولی  بهتون قول میدم بلافاصا  بعد از برگشتن عکسای زیبایی رو براتون پست کنم...


نظرات 11 + ارسال نظر
عادل یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 22:34

چه میییییکنه این داش مجییییییید چه دخمل نازی:ایشالاکه عروسش کنی

ایشالا خدا یکی از این عروسکا بهت بده حالشو ببری

paniiiiiiizz یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 18:04

من با حرف منصوره خانوم موافقم
ولی با یکی از نظراتون هم عقیده نیستم
اذون اولی رو اندکی میشنون ولی اذون دوم رو همه چون بالا خره همه ما رفتنی هستیم

سلام
شماها واقعا لطف دارین
بله اینطور هم میشه دید
به هر حال خوش اومدید

رحیمی اسد یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 17:40

دخمل خوشکلی داری و خیلی هم شبیهته
خدا بهت ببخشتش

مچکرم لطف دارید شما
خوش اومدین

کله یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 17:38

سلام
امیدوارم بت خوش گذشته باشه
من این منطقه رفتم فکرکنم یه جایی بین کلاله و آشخانه باشه درسته
اگه اونجا باشه بهارش خیلی زیباست ولی تابستوناش خشک و بی اب و علفه:))

سلام مهدی جان
آره دقیقا خودشه و فقط سه چهار ماه از سال زیباست و بین راه یه گردنه داره که تو زمستون همیشه پر برفه

مگهان یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 16:57

ماشالاااا چه دختر نازی...
شبیه به همید :)
شهر شما کجاست آقا :)؟ یادش بخیر... گاهی با ماشین می رفتیم مشهد و از کلییی شهر می گذشتیم اینجوری

چشاتون ناز میبینه...
آره این دختر کوچیکم ویداست و همه میکن نسبت به آیدا بیشتر شبیمه
من اهل آزادشهرم.

Lady شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 18:08 http://writtenbylady.blogsky.com

خدا حفظشون کنه سایه شما و مامانشون همیشه مستدام باشه زندگیتون پر آرامش و شادی باشه
دخترا اصولا شبیه باباهاشون میشن

متشکرم و لطف دارین شما

Lady شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 17:22 http://writtenbylady.blogsky.com

کپی برابر با اصل..دخترو پدر انگاری یه سیب که از وسط نصف کردن
خدا حفظش کنه

مرسی همه میگن
این دختر کوچیکم ویداست
دختر بزرگم اسمش آیداست و 7 سالشه

Lady شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 17:02 http://writtenbylady.blogsky.com

عجب منظره ای وای ادم بال درمیاره ...

اره واقعا زیبا بود
این منطقه اولین نقطه ورود به استان خراسانه

سام جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 14:37 http://bonbaste-ordibehesht.blog.ir/

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

سایت جالبی دارید.
با تبادل موافقم

مگهان جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 13:48 http://meghan.blogsky.com

سفر بخیر :)
انشالله همیشه به گردش های خوب خوب آقا
دلمان گرگان خواست!!!

متشکر در این مدت خداییش به فکر دوستان مجازیم بودم و جاشون رو هم خالی کردم.
البت این پست قرار بود همراه با عکس و ویدیو باشه ولی نت اجازه نداد و بعد از بازگشت این کار رو خواهم کرد.
گرگان با شهر ما ٨۵ کیلومتر فاصلشه بهرحال اگه گذرتون افتاد فست فود مجید پدیده درخدمت شماست///

هانیه پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 23:27

من گیج شدم. یعنی شما یه روزه رفتین و برگشتین؟ یا هنوز مسافرتین؟
به هر حال امیدوارم خوش گذشته باشه و همچنان بگذره.

نه
ما پنج شنبه ظهر که کار کارگاه تموم شد حرکت کردیم و الان که جمعه هستش و دارم جواب کامنت شمارو میدم و غروب حرکت میکنیم به سمت خونه ،به همین سادگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد