مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

کلیپ ، مرحم شبای تنهایی


دیشب از بیکاری گفتم یه سری به آپارات بزنیم و یه چندتایی کلیپ ببینیم بلکم شبمون روز بشه چون خیلی حوصلم سر رفته بود و منتظر ، منتظر اینکه هرچی زودتر این روزای بیکاریم تموم بشه و یکی بیاد و بم بگه آزادی ازین قفس .

واقعا روزها و شبهای سختی رو پشت سر گذاشتم و منی که معمولا یجا بند نمیشم مجبور باشم چند روز و شب رو در یک اتاق سپری کنم .

واقعا کلیپهای باحالی بودن و با خودم گفتم در اولین فرصت آپشون کنم تا شما دوستای گلم ببینید و لذت ببرین و کمی خنده روی لباتون جاری بشه و من که عاشق همچین کلیپایی میباشم و شما هم بباشین لطفا ...

ینی انقدر خندیدم که همه به داد اومده بودن ، ینی یه وضی بود

دووووووووووووووووووووووستون دارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 00:02

کلیپهای جالبی بود
کلی خندیدیم
مرسی

واقعا ؟؟
خواهش میکنم

maloosak پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 16:08 http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
خوشحال میشم به منم سر بزنید.
5618

وب سایت آخه وب سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد