مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

من به روح اعتقاد دارم!!!



چرا به روح اعتقاد دارم  ، میگم حالا

دیروز عصری دست خانوم بچه هارو گرفتیم بریم تو خیابونا یه چرخی بزنیم 

همینطور که تو خیابونا مشغول قدم زدن بودیم و گهگاهی هم از مغازه ها دیدن میکردیم و چیز میز میخریدیم چشممون افتاد به یه میوه فروشی که تازه گوجه سبز یا آلو آورده بود .

خلاصه همینطور که داشتیم ازجلوی این میوه فروشی رد میشدیم این دخدر بزرگم آیدا گفتش که بابا واسم آلو بخر ، خب ما هم که نمیخاستیم دل بچه رو بشکونیم بش گفتم  : باشه باباجون چقد میخای  ، آیدا هم گفت 2تمن بگیرررر

منم گفتم : باشه و رفتم داخل میوه فروشی و چند تا ازی آلو ها رو ریختم داخل نایلون و بردم پیش فروشندهه تا حساب کنه 

چشمتون روز بد نبینه فروشندهه هم اونا رو گذاشت روی ترازو و گفت قابل نداره منم گفتم خیلی ممنون و ........5 تمن 

آره عزیزان من وقتی فروشندهه گفت 5تمن همون لحظه بود که من خودمو از بالا دیدم ، ینی روح از بدنم خارج شد و به هوا پرواز کرد و خودمو از قسمت بالای سرم دیدم

بخاطر همین من به روح اعتقاد دارم

حالا 5تمن چیزی نیستا ، فک نکنین که من خسیسم و اینا ، نه اتفاقا خیلی خیلی دست و دلباز و لارجم ولی واسه کسی که خودشون باغ دارن بخاد 5تمن واسه 15 تا دونه آلو بده زوره همین..




نظرات 3 + ارسال نظر
معلم کوچولو جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 00:55 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

کلا این روزا آدم میره خرید باید هوای روحشم داشته باشه

والا به خدا
میری بازار کلا روحت اَ بالاسر هواتو داره

Lady پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:05 http://writtenbylady.blogsky.com

کیلو 48
منم رسما به جمع معتقدان به روح می پیوندم:|
خوشبحالتون باغتون الو دارهههههههه تو گولت گیر نکنه بدون ما میری الو بخوری

آره منطقه ما باغ آلو ،هلو،شلیل زیاده
چرا بدون شما دیگه ، وقتی میوه ها رسیدن ماشینای باربری زحمت میکشن میارن میدون میوه و تره بار شهرتون ازونجا هم میاد میوه فروشی محلتون و ازونجا هم میا د خونتون و در نهایت میره تو شمکتون
دیدی ما تنا خور نیستیم

Lady پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 18:32 http://writtenbylady.blogsky.com

:))
که به روح اعتقاد دارییییییییی:))
خدا ورت نداره مردم از خنده:))
یعنی تا این حد بهت فشار اومده ها:)))
خب یه کاری میکردی میرفتی باغ از اونجا یه عالمه الو میوردی یه بار هم واسه ما گوجه سبز بیار :)))
مگه کیلو چنده ؟ من قیمتا تو دستم نیست:))

آره تا این حد هنوزم خونش بند نیومده خخخخ
فک کنم کیلو ۴٨ تمن
آخه باغ ما آلوهاش از نوع طلاییه و تا موقعی که سبزن تلخه و نمیشه خوردشون و باید کاملا برسه تابشه خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد