مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

من و شب و بیداری



ینی اینم شد روزگار که این موقع از ساعت بیدار باشی


و ندونی چکار کنی  وبعد به کلت بذنه که بیای تو وبلاگ 


و بیدار بودنتو به فالوورات اعلام کنی


آخه این چه زندگیه ..


ولش کن پاشیم پاشم برم کارگاه یواش یواش 


کارارو انجام بدم تا کارگرا بیان و شاخ دربیارن 


دیگه بسه هرچقدر خوردی و خوابیدی ، اگه قرار باشه


همینجوری بگذره باید تا یکماه دیگه هم دوران نقاهت


داشته باشی...


خوب بچه ها من رفتم سرکار شما هم خابای خوب ببینین


شب شما پر ستاره ، شب منم پر ز چونه خمیر خخخ




نظرات 4 + ارسال نظر
Lady یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 00:48 http://writtenbylady.blogsky.com

مرد باید کار کنه
انقدر خوشم میاد مرد کاری و زرنگ باشه
مرد که نباید سوسول باشه افاده ای باشه
باید جنم کاری داشته باشه

باور کن من شخصا بدون کار کردن مریضم
اصا یه عادت خاصی به فعالیت دارم اونم زیاد
البته فک نکنی فقط و فقط بخاطر پوله و اینا ،نه من واسه بقیه هم بیکار باشم کار انجام میدم

عادل شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 18:21

بابا سرشلوغ بابا وضع توپ

خودتو بما بنما
یه بوس میدم با هم بریم سینما

هانیه جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 11:04

روز جمعه هم میرین کارگاه؟!!

کارگاه من تولید نان ساندویچه و چون تو شهرمون همین یدونه هست باید همه روزه باید فعالباشه بعدشم دوهفته خوردم و خوابیدم بسه دیگه

Negar جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 05:58

سلام
جمعه ...سرکار؟؟..
آیداوویداومامان بچه ها توخونه
ازمعجزاته
البته بابای خودم بیشتر جمعه هابراکارای عقب افتاده میره سرکار
منم ازاذون صبح به بعدنخوابیدم

کارگاه من تولید نان ساندویچه و چون تو شهرمون همین یدونه هستش تعطیلی نداریم معمولا به غیر از بعضی روزا
بعدشم دوهفته خوردم ر خوابیدم بسه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد