مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

گلاب اصل



ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺧﺮﯾﺪﻡ، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻔﻬﻤﻪ، ﮐﺮﺩﻡ ﺗﻮ ﺷﯿﺸﻪ های ﮔﻼﺏ، ﮔﺬﺍﺷﺘﻤشون ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻝ.


ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺧﺎﻟﯿﻦ.


ﻣﯿﮕﻢ:ﭘﺲ ﮔﻼﺑﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﮐﻮ ؟






ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﻣﯿﮕﻪ : ﺳﻔﺮﻩ ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺩﺍﺷﺘﻢ، ﻫﻤﺸﻮ ﺷﺮﺑﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﺍﺩﻡ به ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ، 


خیر ببینی ننه، ﻣﺠﻠﺴﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﺷﻮﺭ ﻭ حال عجیبی ﺩﺍشت، 



آﺧﺮ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻫﻤﻪ ﻧﻌﺮﻩ ﻣﯿﺰﺩﻥ:ﻳﺎ ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﻇﻬورکن خخخخ




نظرات 5 + ارسال نظر
Lady یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 00:46 http://writtenbylady.blogsky.com

خدایا خودت ظهور کن

دیگه جوگیر شدیاااا

عادل شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 18:18

روزی شیخ با مریدان پرسپولیس و استقلال در صحرا نشسته بودند ناگهان بادی وزید و همه ی پرسپولیسی ها رو باخود برد... استقلالی ها با غرور از شیخ پرسیدند:یعنی ما قوی تریم؟؟؟؟؟شیخ خندیدو گفت: نه شما 6 تا سوراخ دارید باد از شما رد میشود!!!!!! استقلالی ها نعره کنان سر به بیابان نهادند....

به بههههههههه واقعا دارم درست میبینم یا کور اسمی گرفتم
کو بذا دوباره ببینم ((((((((((::
))))))))))
بابا خودتی ینی
ازینورا
چیه یبار بردین شاخ شدین باشه بابا یبارم شما خو

صالحه شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 15:22 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

الهی العفو

چرا آخه
یه جماعت دعات میکنن تازه برای ضهور آقا ابوالفضل هم دعا شده

Negar جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 21:37

آقای پرسپولیسی
من کلاباهمتون قهرم

آهان متوجه شدم
من اصا فوتبالی نیستم الانم کامنت قبلیتو به خانمم نشون دادم گف امروز دربی بوده
به نظر من بیهودهترین کار دنیا همین دیدن فوتبال و دنبال کردنشه

Negar جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 21:22

چیه
نکنی خوشحالی
چهارتاگل که لیشترنزنیدابنقدشادید
چیششش

دوباره خودت بخون ببین چی نوشتی
من که نفهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد