مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

من که هستم،،، همین!!!

"گول نقاب مرا نخورید. زیرا من، نه یک نقاب، بلکه هزاران نقاب به چهره دارم و می ترسم آن را بردارم. تظاهر کردن، هنر است و این هنر، طبیعت دوم من است. اما شما گول نخورید. من تظاهر می کنم که آدمی آرام هستم و همه چیز در درون و بیرون من روبه راه است. ظاهراً نامم اعتماد است  و بازی من خونسردی. همه چیز آرام است و من اختیار همه چیز را در دست دارم، اما باور نکنید.


ممکن است ظاهر من نرم و روان باشد ولی این، نقاب من است و در زیر آن، من (من واقعی) در دنیایی از ترس و تنهایی، نهفته است. من نمی خواهم کسی رازم را بداند و از اینکه دیگران نقاط ضعفم را بدانند، در هم می شکنم. برای همین است که در پشت نقابی، خودم را پنهان می کنم تا بلکه از نگاهی که من (من واقعی) را می شناسد، پنهان بمانم.


می دانم این نگاه، تنها راه رستگاری من است و تنها چیزی است که می تواند مرا از خود و از زندانی که برای خود ساخته ام برهاند؛ ولی این را به شما نمی گویم.


این را نمی گویم چون می ترسم پس از فهمیدن، از دوست داشتن و پذیرفتن من بپرهیزید. می ترسم که مرا دست کم بگیرید و به من بخندید. می ترسم که هیچ باشم و شما مرا طرد کنید.


بنابراین من به بازی ام پناه می برم. بازی ای که در ظاهر، حاکی از اطمینان و در باطن، حاکی از طفلی لرزان است. من دوست دارم خودم باشم، صریح و ناب. شما باید دستی به سوی من، دراز کرده و کمکم کنید. هر بار که دست یاری به سوی من می آید، قلب من پر درمی آورد. ممکن است پرهایی کوچک و نحیف باشد، اما پر هستند. من با کمک محبت و درک شما موفق خواهم شد. شما زندگی را در من می دمید. می دانم که آسان نیست. فروریختن دیوارهای بلند اطراف من، سخت است؛ ولی شما با دستان محکم، اما مهربان، این دیوارها را فرو بریزید. زیرا در پس آن طفلی حساس، اسیر است و من همان طفلم. من که هستم؟ شاید تعجب کنید، ولی مرا خوب می شناسید؛ زیرا من، هر مرد و زن و کودکی هستم که شما هر روز می بینید!"

نظرات 7 + ارسال نظر
عادل یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 17:40

سلام ودرود داشی مجید میدونم خیلی غیبت دارم شرمندتم،قشنگ بود(بین خودمون بمونه نخونده گفتم)

کلا کم پیدایی پسر معلومه سرت خیلی شلوغه
نخونده غبولم داری میدونم

نادم یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 14:22 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻫﻤﯿﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻫﺎ
“ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﻫﺎ
“ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ” ﻫﺎ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ !
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯﺟﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ “ﺁﺷﻖ” ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﺩﺍﯼ”ﻋﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﺩﺭﺁﻭﺭﻧﺪ!
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺸﻖ!
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺳﺮﺵ ﮐﻼﻩ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ،
ﻧﻪ ﻻﯾﻖ ﻋﺸﻘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ !

هانیه یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 12:33

فکر کنم تقریبا همه آدما همینن. هر کی نقاب خاص خودشو داره که دوس نداره پیش دیگران بخصوص آشنایان کنارش بزنه.
نقابی که اولش خودمون واسه خودمون میذاریم ولی بعد از یه مدت به خودمون میایم و میبینیم ناخواسته زندانی این نقاب شدیم و حالا انگار راهی واسه خلاصی نیست.

باید ازین نقاب ترسید

محمدحسین زرچی جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 16:27 http://lashkar-ayaran.blogsky.com/

سلام وبلاگه خوبی داری؟!
به وبلاگه منم سر بزن ، اگر خواستی بیا تا همدیگرو لینک کنیم.
یاعلی

متشکرم و خوش اومد
ایشالا

هه جین جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 00:28 http://talktolove.blogsky.com

بسیااااااار زیبا بود
لاااااایک

مرسی
این پست رو کسانی درک میکنن و میفهمنش که به ماهیت وجود خودشون توجه دارن

دانلود فیلم پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 21:48 http://www.29serialbaran.org/

ممنون عالی بود

متشکر

Negar پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 21:37

فلسفیه
منم فیلسوف نیستم
امایه باردیگه میام میخونمش

چیزی بود که اکثر آدما با اون دست و پنجه نرم میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد