مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

برخیزید و برخیزیم !!!



 برخیزید؛ نفس عمیقی بکشید و دستتان را روی قلبتان بگذارید.


«من اقدام می‌کنم. در هر شرایطی اقدام می‌کنم. حتی اگه خسته باشم.


حتی اگه عصبانی و افسرده هستم، حالش را ندارم ولی اقدام می‌کنم. می‌میرم ولی اقدام می‌کنم! من ساخته شده‌ام برای اقدام کردن.


موفقیت، همانندِ نفس کشیدن است؛ آسان، خوشایند، لذت‌بخش و نیروبخش. من برای موفقیت ساخته شده‌ام. هیچ چیز به جز شادمانی، موفقیت، تندرستی، خدمت و ایجاد ارزش را نمی‌پذیرم. من برای موفقیت ساخته شده‌ام. من موفقم!»


و بگویید:


«خدایا! به من کمک کن در هر شرایطی، در هر شرایطی اقدام کنم و به آن چیزی که مرا برایش خلق کرده‌ای، یعنی موفقیت، دست پیدا کنم.


من خودم را دوست دارم! من دوست‌داشتنی هستم!»


در هر شرایطی اقدام کنید چون نتیجه‌اش یا آن چیزی است که می‌خواهید، یا تجربه‌ای است که به دست می‌آورید. به هر حال از ترس و تردید عبور کرده‌اید، وقتتان را خریده‌اید و چیزی آموخته‌ اید.


نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 22:23

پست انرژی بخشی بود و به حال و هوای این روزهای من خیلی نزدیک
امیدوارم همیشه پر انرژی باشید.

امیدوارم هرکسی موفقیت رو درخودش پیدا کنه چون هست فقط باید باور داشت و پیداش کرد

عشقی سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 19:45 http://m-eshgi.blog.ir

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.لطفا اگر وقت کردید به وبلاگ من حقیر هم سری بزنید.خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد