مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده



 میخوای موفق بشی ؟


میخوای دیگه شروع کنی و از نو بسازی!؟ 

فکر میکنی زمین و زمان دست به دست هم دادن و مانع رسیدن تو به هدفت شدن؟ آره؟؟

پس بذار یه واقعیتو بهت بگم

هیچ چیزی بیرون از وجودت مانع تو  نیست

خودت و افکارت هستن که نمیذارن و مانعت شدن

 این سد و موانع رو تا از بین نبری از زمین و زمان شاکی هستی

چندتا تغییر کوچولو ولی اساسی لازم داری


بلند شو دوست من

 تو میتونی 

من باورت دارم



نظرات 3 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 05:51

ایییش
پست بزارین دیگه
طنزم باشه
اه اه
خیلی عصبی شدم هی میام دست خالی برمیگردم
ببخشیداشوخی بود

آخه مدتیه به این نتیجه رسیدم اینچیزا نون و آب نمیشه و فعلا جدی به کارم چسبیدم به مدت دوسال
وقت واسه طنز و فکاهی هست

عادل جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 14:44

درودبرداش مجید گل گلستانی

به به داداشی عادل !
منور فرمودین!
چه خبرا؟
ا زین ورا؟

Lady چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 14:53 http://writtenbylady.blogsky.com

خیلی قبول دارم

واقعا همینطوریه که هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد