مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده



این متن رو از بالا به پایین وبعد از پایین به بالا بخوانید و تفاوت گفتار را ببینید:


امروز بدترین روز بود

و سعى نکن منو متقاعد کنى که

در هر روزى، یک چیز خوبى پیدا میشه

چون اگه با دقت نگاه کنیم

این دنیا جاى وحشتناکیه

با اینکه

بعضى وقتا یک اتفاقات خوبى هم میافته

شادى و رضایت همیشگى نیستند

و این درست نیست که

همش به ذهن و دل ما ربط داره

چون

ما میتونیم شادى واقعى رو تجربه کنیم

فقط وقتى در یک محیط خوب باشیم

میتونیم خوبى رو خلق کنیم

مطمئن هستم تو هم موافقى که

محیطى که توش هستیم

تأثیر مستقیم داره روى

رفتار ما

همه چیز در کنترل ما نیست

و تو هرگز از من نخواهى شنید که

امروز روز خوبى بود.


حالا لطفأ از پایین به بالا بخونید…



پ.ن: بعضی وقتا اگه دیدمون و نسبت ب اطرافمون عوض کنیم، خیلی چیزا رنگ بهتری میگیره

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 10:46

سلااااام براروم آقامجید
مرگ من بیاین یه پست بزارین
اییییش

صالحه سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 21:03

خیلی جذاب بود
همه چیز همه چیز
به خودمون بستگی داره و تفکرمون
و به هرچی فکر کنیم اتفاق میوفته
من عمیقا اعتقاد دارم به این

درسته
به نظر من میشه کنترل همه چیو خودمون در دست بگیریم
ارزش نداره روزهای خوب و با افکار بد خراب کنیم

الی ... یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:18 http://goodlady.blogsky.com/

گردش روزگار بر عکس است...

نگار پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 15:18

سلام‌
هم ازبالابه پایبن خوندم
هم ازپایین به بالا
جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد