مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

برف،سرماو...


سلام!

سلام به همگی شما خوبان همیشه در صحنه!

این چند روزی که برف میومد و سرما بر همجا سایه افکنده بود و منم از فرصت استفاده کردم و دغه دلی این چند مدتی رو که فرصت تفریح کردن نداشتم و از دلم درآوردم ، حالا شده نوبت تو خونه موندن و ادسه (ع) و صرفه و بدن دردو و البته یچیز دیگه که گفتن نداره .

ولی درکل حالشو داد تا حدودی ،ولی خوب خودتون میدونین که هر خوبی در پسش زدحالی (ض) هم داره خب .

ولی هرچی که بود گذشت یه حس خیلی خوبیو الان دارم که خواستم با کسی شریکش کنم ولی کسی یا کسانی به ذهنم نرسید تا این که به فکر اینجا افتادم و گفتم چه کسانی بهتر از شما بلاگرا و دوستای وبلاگیم .

یه حس خوب مث تکرار نشدن یا نادر بودن یا تشنه موندن یا نمیدونم اینکه روزای خوب و دوست داشتنی تکرار میشن آیا ؟

پس بیاییم با خودمون اهد(ع) ببندیم که از همه فرصتهای عمر و روزگارمون به نحوی استفاده کنیم و سعی کنین قسمتهای لذت بخششو دریابیم ، حتی در زمانهایی که دچار بحرانیم یا روزگار بر وفق مرادمون نیست .

حالا شما بگید...