مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

کاش هرکس...


همیشه برای من سوال است 


که چرا همه ی آدم ها از یک تقویم مشترک استفاده می کنند!؟


من سال هاست ایمان آورده ام که هر آدمی 


تقویم خودش را دارد !


هر‌وقت به تقویم نگاه می کنم تعجب می کنم


روزها و شب های مهمی‌ را تقویم ها فراموش کرده اند


روزهایی که ما اندازه ی تمام عید ها در دلمان جشن گرفته ایم


یا حتی شبهایی که تا صبح گریسته ایم


می شناسم‌  آدم هایی را که اول زمستانشان  بهار بوده 


می شناسم آدم هایی را که بهارشان سرد گذشته


هستند کسانی که روز طبیعت آرزوهایشان سوخته 


هستند کسانی که روز مقاومت زندگیشان را باخته اند 


هستند کسانی که روز جوان با یک خبر پیر شده اند


کاش هر کس تقویم خودش را داشت 


تقویم را باز می کرد


به تاریخ امروز نگاه می کرد


یادش می افتاد سال ها پیش در چنین روزی 


چه اتفاقاتی افتاده ؟


یادش می افتاد امروز چه روزی ست


یادش می افتاد عید است یا وفات


تقویم ها دروغ می‌گویند 


شاید عید من وسط پاییز باشد...!




نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 03:17 http://daramadinterneti.com

تبریک میگم . قلم روانی دارید . موفق باشید

مرسی متشکر

رها پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 23:00 http://raha-bash.blogsky.com

عالی بود. بسیار زیبا

بله
برای خودم هم جالب و زیبا بود به همینخاطر به اشتراک گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد