مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

دل کوچک من


(دل کوچک من)

این روزها هم خوشحالم هم غمگین.....

نمیفهمم....

خودم هم حالم را نمیفهمم....

گاهی قند در دلم آب میشود و روحم به آسمان پر میکشد...

گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...

که بنشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه ام را هم آغوش غم شوم

نمیدانم...

تنها چیزی که میدانم این است که این روزها دلم بچه میشود دمی میخندد

دمی میگرید و پا به زمین میکوبد

دمی بهانه های کودکانه میگیرد....

(دل کوچک من) آرام باش..... 

خودم هوایت را دارم....


نظرات 4 + ارسال نظر
عادل پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 13:21

بله نگارخانم درست فکرکردی،مجیدشوخی میکنم یه وقت نری جوگیربشی بخوای به زنت بگی من حرف اول رومیزنم اینجا،زندگیتوخراب کنی خدایی نکرده،گناش بیفته گردن من،همینجوری به زز بودنت ادامه بده داداش

حالا چه خودشم اول آخر جمع میبنده
نه عمو ازین خبرا نیست

Negar پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 01:57

منظوراز (زز)چیه
زن زلیلی عایا؟؟؟؟؟

این آقای عادل خان نیست که خودش زن نداره بخاطر همین حسودیش میشه و به من میگه زز آخه یکی نیست بش بگه تو از کجا میدونی من زز هستم

عادل چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 22:41

قشنگه خو،به قول سید یه چندتا خاطره بگو،از سوریه گفتی از فست فودتم بگو از لنگ‌دمپایی خوردنات از زز بودنت داداش

گفتی زز 3ماه بعد از اینکه از سوریه آمدم زز شدم

سید سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 06:29

سلام مجید جان
امیدوارم خوب باشی
وبات رو خوندم ولی به قول معروف خاموش ولی عزیزم یکمی از خودت بنویس انقدر ازینجا اونجا کپی برداری نکن لطفا یکی از خودت مینویسد چارتا از جای دیگه البته شرمنده ها نظرمو گفتم چون وبلاگ نویسی یه جورایی ینی نوشتن وقایع و خاطره ها
حالا میدونم اینو تو نظرات نمیزاری ولی یک راهنمایی بود جون مادرت ناراحت نشو خوب

سید عزیزم سلان ( البته نمیدونم کدوم سید) تا حالا تو دفترچه خاطراتت خاطرات نوشتی؟درسته وبلاگ نویسی میتونه یکی از کاراش ثبت وقایع روزمره یا خاطرات باشه ولی از نظر سبک و نوع نوشتن هر کسی یه روشی داره مثلا شما خودت اگه از یک شعر یا جمله ای که مناسب اون حال و هوای لحظه ایت باشه دوست نداری یادداشت برداری کنی؟
وب منم همینه
بازم ممنون ولی خودتو کاملتر مورفی کن تا یک خاطره از تو بنویسم خخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد