مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

مادر روزت مبارک



مادرم ،سلام


خوبی  خوشی  بهت خوش میگذره اینجا ،اینجا بهت رسیدگی میشه 

ببخشید که دیر به دیر بهت سر میزنم آخه میدونی که مشغلم زیاده ،

جان،آره حق با توه یک ساعت که دیگه وقت میکنم .

باشه ازین ببعد قول میدم زود به زود بیام پیشت .

به کجا خیره شدی مادر، اهان اون خانومرو میگی ،آره تازه آوردنش اینجا منم میشناسمش خانوم خوبی بودن ایشون .

خوب دیگه چه خبرا خودت خوب خوبی دیگه ، جان، آره ماهم خوبیم .

خوب دیگه من برم و بهت قول میدم زودتر بیام پیشت.

راستی سلام ما رو هم به بی بی فاطمه ، زینب ، معصومه ،و... برسون

آهان یه چیز دیگه من بعد از مدتها لباس نو خریدم واسه خودم تصمیم گرفتم سنگ تو رو هم عوض کنم اگه میشه به خوابم بیا بگو بهم دوست داری چجوری باشه 

پس تا بعد خدافظ سلام مارو هم به خدا برسون.




نظرات 4 + ارسال نظر
عادل یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 22:36

خدابیامرزه،روحش شاد

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

صالحه پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 10:48 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

روحشوون شاد
غصم گرفت

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
ببخشید که باعث رنجش خاطر شما شدم

نادم پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 09:25 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

ها

هانیه پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 08:59

خدا همه مادرا رو چه تو این دنیا و چه پیش خودش، حفظ کنه.
انشاالله روح مادرتون شاد باشه.
نبودن مادرا تو چنین روزی خیلی بیشتر احساس میشه.

ممنونم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد