مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

بانوی تنهایی

کلیپ بانوی تنهایی با صدای رضا صادقی و هادی صادقی




اگه فکر میکنی تو این دنیا تنهایی فقط یک لحظه به فکر بی بی زینب باش ....

نظرات 6 + ارسال نظر
نگار جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 00:20 http://beach2016.blogskay.com

سلام پس من منتظرخبرم
راستی هرچه زز تربهتر
بابای خودم سلطان ززهاهستن

خبر ؟
اگه احترام متقابل اسمش زز هست پس من با افتخار میگم زز هستم

نگار پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 01:51

آره سرمیزنم
امافک نکنم برامن کاری باشه
مگه برم اونجاآشپزی کنم
که یقیناهیچوقت یک مونثونممیزارن بره کاری کنه

شاید به عنوان رزمندگان پشت سنگر
اینی که بت گفتم به سایتشون سر بزن بخاطر این بود که همسرم در موردش یه چیزایی میگفت ولی با اینهال سوال میکنم و بت میگم دقیقا

نگار چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 23:29 http://beach2016.blogskay.com

خوش به سعادت
مدافعان حرم
من اولین باری که دلم خواست مردباشم وقتی بودکه دلم پرکشیدبرای خدمت گزاری به حضرت زینب

بله همینطوره
شما اگه خیلی دوست داشته باشی در اینمورد کاری کنی میتونی سری به سایت مدافعین حرم بزنی

سیمی چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 21:23

واقعا
جالب بود

متشکرو
آقا؟خانوم؟

احمد نظری چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 20:31

سلام اآقای پدیده
با این پستت واقعا سواب برای خودت خریدی
خدا خیرت بده که ما انسانهای فراموشکار رو به خودمون اآوردی

سلام
خواهش میکنم و ممنون
من این کار رو بخاطر این کردم که کمی به فکر وضعیت موجود در منطقه باشیم و به یاد بی بی بیفتیم که در جچه وضعیتی هستن و در این گیرو دار کسانی هستن که از جون مایه میذارن تا اسیبی به این حرم وارد نشه
من خودم یکبار رفتم و دلم میخواد بازم برم

کله کدو چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 12:03

مجید جان مطمعن باش که ما نمیذاریم بی بی تنها باشه و تا آخرین نفس کنارش خواهیم ماند

حتما همینطوره خدا خیرتون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد