مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

راه اندازی فست فود (2)

                                           باز هم سلام

سلامی به گرمی روزهای تابستان، پشت فر ساندویچ   خخخخخخخ

خوب 
بگذریم
 ،امروز وقتی داشتم وبلاگ قبلی رو میخوندم دیدم
 در بعضی از موارد به 

نگرانی
 هایی ذکر شده که لازم دو نستم بازم
در موردشون توضیحاتی رو بدم.
 

 وقتی من میگم زیاد فست فود نخورین
 ضرر داره منظورم این نیست که کلا 

فست
فود
 
 ها
غذاهایی پر ضرر
حتما غذایی رو که درست میکنین رو از موادی تهیه 

کنید 
 هستن
 ،نه ،بلعکس
مفید هم میتونه باشه ولی چه نوعش ،
 
که به سالم 

بودنش 
اطمینان
 داشته باشید.
به قول مدیر مجموعه فست فودهای پدر خوب 
که 

اسمش خاطرم
 نیست میگفت:
من در فروشگاهم غذایی رو سرو میکنم که از همون غذا 
به دختر خودم هم میدم.
ببینید پس این مهمه که شما چی تهیه میکنی .  این غذا اگر
 از مواد اولیه
شما هم

 خودت بدون مشکل باید اونو میل کنی وگر نه 
 خوب تهیه بشه
حق نداری اونو به

 مشتری هم بدی .
من تو این سالا به این نتیجه رسیدم که مردم دنبال غذای خوب و با کیفیتن
و خیلی

 کم پیدا میشه کسی که به کیفیت اهمیت نده.
نگرانی بعدی رو که گفتم استعداد بود

 ،درست کردن غذا و دادن دست مشتری
یه فوتهای کوزه گری داره که بعد عرض

 میکنم.(بازم نگران نباشین)
و اما بعد، اینکه شما آدم اجتماعی هستین یا معمولا

 گوشه گیرین 
و زیا دوست و رفیق ندارین
باید بگم تو این کار حرف اول رو کیفیت ،وبعد

 تبلیغات میزنه 
وبه این موضوع هیچ ارتباطی نداره
نگرانی بعدی رو بگم بعد بریم سر

 بحس اینکه از کجا شروع کنیم
اینکه شما سرمایه ی کافی رو نداری،همت که داری

 آرزو و هدف 
که داری ،چی میخوای بیشتر از این
شما همین که اراده کنی و تصمیم

 بگیری خیلی از راه رو رفتی و میتونی با کمترین
امکانات شروع کنی و اندک اندک به

 وسایلات اضافه کنی



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد