مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

عید شما مبارک

نظرات 11 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 00:34

آره دیگه

الانم تایم استراحته بایدبرم کمک
خونه بابابزرگم مهمونیه منم درنقش خدمتکار
پنجاه نفری هستیم

خوش بگذره کوزت جان

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 16:09

اممممممم
نمیدونم چی بگم؟؟؟!!!!

هرطور راحتی
گفتم اینطور راحت تره

نگار دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 16:02

سلام حال شما؟احوال شما؟؟؟
ببخشیدشب عیدی اذیتتون کردم
سالتون قشنگ ایشالا

همچنین
معلومه امروزا حسابی سرتون شلوغه

هانیه دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 13:28 http://man-ani.blogsky.com

لینک رو براتون نوشتم.
خوشحال میشم سر بزنید.

ممنون

اندیشه محبت دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 12:01 http://hasan-lotfi.blogfa.com/post/178

سلام مجید جان
سال نو و بهار 95 شماهم مبارک
برات خوشی و سلامتیس آرزو. دارم
داستان زیبایی بود لذت بردم
عشق و عاشقی تمام شدنی نیست
و از طرفی درک کردن احساس هم کار هر کسی نیت
ممنونم که سر زدی

سلام حسن جان
ممنونم که اومدی
من تازه کارم و خوشحال میشم بازم سر بزنی و نظر بدی
نظری که به بهتر شدنم کمک کنه

هانیه دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 00:54

سلام.عید شما هم مبارک
انشاالله سال خوشی در انتظارتون باشه سرشار از شادی و آرامش و اتفاقات خوب.

متشکرم
واقعا از صمیم قلب آرزو دارم همه شاد و سرحال باشن
میشه لینک وبتون رو برام بفرستین چون به دلایلی لینکتون پاک شد

سامیه یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 20:43

سلام خوبید
ایشالا سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید
سالی پر از برکت و سلامتی و بهروزی
سالی که همه به خواسته هاشون برسن
میدونم چه چیزایی تو دلته و از خدا میخوام بت بده

مرسی خانومی امیدوارم شما هم به مراد دلت برسی و از خدا میخوام نه این سال بلکه همه سالهات پر از شادی باشه

سید یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 20:39

عیدت مبارک اقا مجید
انشا الله خال خوبی داشته باشی در کنار خونوادت
راستی مارو هم دعا کن

سلام سید جان خال که ندارم ولی حالم خوبه
باشه چون من دلم پاکه ،خیلیم پاکه حتما دعا میکنم

سیمی یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 20:37

سلام و تبریک سال نو برای تو دوست عزیزم
امیدوارم تو این سال به آرزوهایی که در دلت داری برسی و این رو از ته دل میگم چون مرد خوب و لایقی هستی.

ممنون گلم
برای تو هم سال خوبی رو آرزو میکنم

عادل یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:57

احتمالا بیست و نه روز بودن اسفند ،
حاصل لجاجت بچه ای بود که میخواست
زودتر لباس های عیدش را تن کند .

یا حاصل دلشوره ی زنی که
همسرش قول داده بود سال ِ بعد ،
باز خواهد گشت .

اصلا شاید شاگرد زرنگی میخواست
یک روز زودتر به مدرسه برود .

و یا پیر مرد مریضی که میخواست
قبل از مرگ ، سال آینده را هم ببیند .

احتمالا بیست و نه روزه بودن اسفند ،
حاصل عجول بودن ِ خانواده ای ست که
این سال فقط برایشان بد بیاری آورده است ،
و منتظر سال جدید و اتفاقات جدید هستند ...

یا مادری که حتی یک روز دیگر هم
طاقت دوری فرزندانی که به دست آسایشگاه سپردنش را هم ندارد ،
اسفند را بیست و نه روزِ کرده .

اسفند من هم بیست و نه روزِ است ،
میخواهم زودتر عید برسد .
از کجا معلوم ...؟!
شاید امسال ، خدا تو را به من
عیدی بدهد .
شاید...

حتما همینه

مریم یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:36

آقا مجید سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم انشاالله سال پر برکتی داشته باشین

سلام
متشکرم و همچنین برای شما
شما؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد