مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده
مجید پدیده

مجید پدیده

مجید پدیده

آپاندیس بد بد بد بد بد




من اگه جای خدا بودم تکلیف این آپاندیس 


رو مشخص 


میکردم !!!!!


آخه نه علم پزشکی توضیح قاطعی در 


موردش داره و نه در 


اسلام و قرآن چیزی در موردش گفته !!!!!


این وسط انسانها موندن و دردش ، آخ اونم 


چه دردی!!!!





نظرات 9 + ارسال نظر
صالحه سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 22:53 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

ان شاءالله زود تر سرپا و بهتر شید

مچکرم

صالحه دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 19:24 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

اوه اوه...خدا رحم کرده...
چقد بیمارستان نگهتون داشتن؟

سه شب
نامردا

صالحه دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 14:51 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

آخی ان شاء الله زودتر خوب شید
منم سه سال پیش آپاندیسم و برداشتم
حالا سرماخورده بودم... گلومم نابود ...سرفه میکردم میخاس بخیه ها بازشه...اصن وضیییی!!!!
ولی یخچالو عشقه

شما فقط ورش داشتی ولی من همه جامو ورداشتن چو لامصب ترکیده بود اون زهر ماریش از گلوم میزد بیرون
یخچال پر باشه خوبه آخه یخچال ما هنوز تو تعجبه که این همه خوردنی تو منه

صالحه یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 21:08 http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

سلام اقای پدیده
وب نگار بودم نظرتون رو دیدم آپاندیستون رو عمل کردید؟!!؟؟؟!!!
.
.
.
ولی در کل خعلیم بد نی...
یه هفته ی بعد از عمل یخچالمون بهشت بود
اصن باز میکردی انواع آبمیوه.کیک.و... بهشتی بود دیگه
ولی خدا سلامتیمون رو نگه داره برامون

بابا کپوت و کیک و آبمیوه تو سرم بخوره دردش کشتتم نخاستیم

panizzzz چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 17:40

omidvaram hame mariza shafa peida konan
maman manam zoodi khoob beshe
? bacheha vasash doa mikonid

الهی امین
ناراحت شدم
امیدوارم زودی بهبود پیدا کنن ایشون
نگران نباش خوب میشن

علی رحیمی چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 17:34

سلام
واقعا منم موندم این آپاندیس چه کاری تو بدن انجام میدا
ولی اطمینان دارم که هیچ کار خدا بی حکمت نیست

بله درسته هیچ کار خدا بی حکمت نیست...

کله کدو چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 17:31

مجید پست قحتی بوده
حالا چرا آپاندیس اخه

نمیدونم یهو به ذهنم رسید بگم

نگار چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 14:15

بابای من آپاندیسشون ترکیدامابه خیرگذشت خداروشکر
وووی بعدعملم نبایدچیزی بخوری خیلی بده
طفلک بابام
ولی قرآن حتمادرموردش گفته به زودی محققای قرآن پیداش میکنن
منتهاسربسته گفته
مایه دبیرداریم میگن خداهیجکی روواسه مابی هدف نیافریده
حتمایه فایده ای داری کسی نفهمیده

ایشالا ازین اتفاقای بد دیگه واسه باباتون و نزدیکترین کساتون نیفته
فعلا همه منتظرن ببینن چی میشه این نلتی

Lady چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 10:37 http://writtenbylady.blogsky.com

آپاندیس
مگه عمل سرپایی نداره
باید عمل شه دیگه
یه دو سه روزم استراحت
من کلا در مقابل از دست دادن سلامتی یا هر درد کوچیک جسمی ادم ضعیف النفسیم!
نتورک چی چی ؟

آپاندیس اگه زود تشخیص داده بشه زیاد خطرناک نیست ولی اکه دیر بشه و اون قسمت از اپاندیس که متورم شده بترکه بسیار خطر ناکه و حتی باعث مرگ میشه
نتوورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد